środa, 6 maja 2009

A może rewanżyk?

Zwróciłam uwagę, że ostatnio na stardollu bardzo często pojawiają się komentarze typu: "zagłosowałam na Ciebie 5/5, liczę na rewanżyk", no i zaczęłam się zastanawiać ile osób naprawdę głosuje z tych co tak mówi. Spójrzcie na przykład, który zamieściłam, spotkałam się z nim przed chwilą w księdze gości pewnej użytkowniczki. Podkreślam, że osoba dodająca komentarz ma dosyć dużo punktów i nie jest nowa na stardollu. Czy już naprawdę chodzi tu tylko o wygraną?

5 komentarzy:

Chanel_Anne pisze...

dopiero co rozmawiałyśmy o tym z Bysią ;) zresztą u niej też co chwila pojawiały się takie komentarze, a dopiero teraz ma włączoną opcję głosowania ;)

pewnie chodzi tylko o dzienny przydział punktów :P

Avalanche. pisze...

napewno , zgadzam się z Channel_anne w 100 %

kochamCIE pisze...

to rzeczywiście dziwne .. 'nowi' wchodzą do sławnych osób i po prostu piszę byśmy weszli do nich...

Kasia pisze...

ale ta osoba nowa nie była, ma ona ponad 4000 pkt.

Takemeonthefloor pisze...

Moim zdaniem- te wiadomości wysyłane są masowo metodą kopiuj-wklej

Komentujcie