piątek, 1 maja 2009

Żart?



Chyba ich pochrzaniło!

5 komentarzy:

konwalia.19 pisze...

Ja wybuchnełam śmiechem jak zobaczyłam to w Starplazie..
Admini mają fantastyczne poczucie humoru ;)

____________
Zapraszam do Siebie :D

zuzanka pisze...

Zgadzam się z konwalią. Sorry 30 stardollarów za coś takiego?! Po co mi to? Oczywiście gdyby było za darmo to bym wzięła ale za 30$? Chyba naprawdę ich pochrzaniło!

Kasia pisze...

hmm ja to bym nawet za 0 nie wziela, bo po co mi ma zagracac apartament albo schowek?

Chanel_Anne pisze...

taaak... też mi się to spodobało... :P zamiast dać 30 stardollarów, lepiej je zabierzmy ^^ i jeszcze ta paskudna torebka! nie wzięłabym jej nawet gdyby była za 1sd :P

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

Ja kupiłam tylko ze rzeczy za 0...
Powinno być wszystko za 0, a jeśli chcą mnieć już jakiś zysk to za 3.
Przecież to dzięki NAM w ogóle ktoś jest na tym StarDollu.
Cieszmy się że teraz SS nie kosztuje 30 zł. ;|
Pozdrawiam właścicielkę.

Komentujcie