sobota, 25 lipca 2009

"Po drugiej stronie lustra"-czyli metamorfozy







Postanowiłam ,że powrócę do metamorfoz, tylko zmienię ich formułę. Odbywać będą się trzy rodzaje metamorfoz do wyboru z lub bez podawania hasła:
-Makijażu/medoll (w przypadku metamorfoz bez hasła musicie posiadać przynajmniej kilka kosmetyków)
-Wybranego pokoju (w przypadku metamorfozy z hasłem nie wydaję waszych stardollarów ew. dorzucę coś z własnej kieszeni^^)
-Stroju
Zgłaszać można się pod tym postem, kont oczywiście nie kradnę ,co możecie zauważyć po metamorfozach które kiedyś odbywały się na blogu.

Planuje powrócić też do cyklu z wybiegu i realnych hb ,jednak informacji o darmówkach i spoilerów na 99% dalej nie będzie

9 komentarzy:

NegativeCreep pisze...

Ja bym prosiła metamofrozę wybranego pokoju (łazienka)i medoll :)
hedi_1997 :)

Justyna-96 pisze...

proszę o metamorfozę moją MeDoll (twarz).
Justyna-96

PS Z góry dzięki ;*

Chanel_Anne pisze...

oo! ja chętnie popatrzę :) sama mam ochotę na metamorfozę ^^ może na dobry początek strój? ;> chociaż każda mnie korci xD

ogi123 pisze...

J poproszę wszystkie XD Ale jak byś mogła to wybierz sobie pokój i możesz brać meble skąd chcesz :)

Anonimowy pisze...

Ja bardzo bym chciała i proszę metamorfozę makijażu i stroju:))
Domcia-dancer

Chanel_Anne pisze...

hmm... jeśli zdążyłam jeszcze, to z medoll też możesz poszaleć ;) mam kilka kosmetyków, więc coś tam da się wykombinować ;)

Anonimowy pisze...

Ja poproszę strój, MeDoll i pokój, który chcesz :) Jeśli chcesz to mogę wyciągnąć wszystkie rzeczy ze schowka do jakiegoś pokoju ;p
tofik95.

Anonimowy pisze...

ja poprosze o metamorfoze MeDoll(makijaż i twarz)
bez podawania hasła
wikik841

gwiazdeczka03 pisze...

Ja chce metamorfoze !!!
z podawaniem hasłaa !!!
Pisz do mnie na e-mail bo tutaj hasła nie podaam xD.
sandrii98@tlen.pl
i będę chciała metamorfoze medoll
czyli fryzury,makijażu,ubrania i biżuterii .

Komentujcie