poniedziałek, 29 czerwca 2009

Informacja

Jak pewnie zauważyłyście (wierzę w waszą spostrzegawczość xD) Blog od dłuższego czasu nie funkcjonuje. Czemu? Po prostu wydaje mi się ,że prowadzenie bloga na którym pojawiają się te same informacje, spoilery itp. co na setce innych jest bezsensu. Nie wiem czy powrócę do tego bloga ,ale nie wykluczam takiej możliwości ,ale póki co nie mam tyle silnej woli ,żeby pisać codziennie o nowościach. A teraz część mniej oficjalna- zapraszam Was na mojego 2 bloga- Life&Stardoll który jest bliższy ogólniej idei bloga, możecie tam znaleźć moje osobiste przemyślenia na temtat mody stardoll i życia. Na razie blog jest publiczny jednak myślę ,że z czasem stanie się on blogiem prywatnym dostępnym dla ograniczonej liczby czytelników
Pozdrawiam Was cieplutko
Bysiak

4 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Twój blog jest znakomity. Nie wiem jak inni, ale ja obserwuję dużo blogów, i oglądam każdą notkę, nawet z tymi samymi spoilerami. Ponieważ wiem, że każdy ma swój 'styl' pisania notek, a także swoje zdanie...

Unknown pisze...

Tak myślę może będzie coś nowego i patrzę nowa notka. Prawidłowo...:p Mam nadzieję, że jednak nie zrezygnujesz...:)

Chanel_Anne pisze...

ja zawsze lubiłam ten blog mimo tego, albo może właśnie dlatego, że taka tutaj kameralna atmosfera ^^ zresztą, gdyby nie blog, to byśmy się nie poznały na stardoll, a w każdym razie nie prędko ;)

Komentujcie